Luuk & Lokko

Är det någon mer än jag som är fast i radioträsket? Med risk för att bli tjatig så vet ju alla hur jag konsumerar allt som har med Filip & Fredrik att göra men nu har även de två Esterna och barndomsvännerna Kristian Luuk och Andres Lokko ett alldeles eget program. Jag blir så imponerad av folk som varje gång man hör dem pratar verkligen är hur proffsiga som helst, jag tänker främst på Kristian eftersom han är den enda vars karriär jag har lite koll på. Andres är väl pop/rock skribent av något slag va?! De pratar i alla fall om allt möjligt och spelar till skillnad från F&F också musik, sjukt bra musik hittills. 

De släpper ett avsnitt i veckan och tyvärr så är också det på Torsdagar så varje Torsdag så har jag två timmar av PodRadio att lyssna på för att sedan vänta en vecka, det optimala hade varit om Luuk & Lokko släptes på tisdagar. Båda min ”favvo”program finns om man inte vill streama att ta hem helt gratis på Itunes och det kommer som sagt ett nytt varje Torsdag…

Märkt , , ,

Lämna en kommentar