Guinness Surger

Idag fick jag mina 6 glas och surger-unit från sejdelshoppen, synd bara att jag inte har någon ”Guinness Surger” att prova den med när jag slutar jobbet på fredag. En väldigt snygg och viktig detalj med själva enheten var att kontakten var ”Irländsk” självklart fick man en adapter med så att den passar i våra svenska uttag. Nackdelen med det här köpet är att det kommer bli en rejäl merkostnad när vi för att få plats med alla glas måste köpa ett till vitrinskåp. 

Annars så har dagen delvis spenderats framför datorn där jag har kollat på John Mayers konsert ”Where The Light Is” från Los Angeles och jag kan inte säga annat än WOW, jag har lyssnat på hela konserten två gånger tidigare på telefonen men när man får se allting så blir det på något sätt mycket bättre. 

Taggad ,

Kommentera

