Som utlovat!

Nu har jag tagit reda på att ordet ”Bloggtorka” i alla fall inte officiellt  finns med i svenskan. Men ordet puncshveranda vet jag med 100% säkerhet finns med och idag blev mitt lilla projekt med STOR hjälp av Andreas äntligen färdigt, det är ingen punschveranda men jag/vi arbetar hårt för att det i alla fall ska vara värdig namnet punschbalkong.  Jag tänkte använda mig av ett gammalt uttryck, en bild säger mer än tusen ord. I morgon så blir det förmodligen till att inhandla dynor till soffan…Och Alhen, när du kommer hem från Thailand får du komma bort på en balkongkväll alá Apskaftet&Ahlsbenet

One thought on “Som utlovat!

  1. jonas skriver:

    jäääävlar va bra det blev!

Kommentera

