För mycket fritid

Jag vill börja med att tacka Andreas för hjälpen med soffan på balkongen och för ett trevligt besök, vi ses i Helsingborg i sommar. 

Man kan ju tycka att jag borde ta och göra något vettigt de förmiddagarna jag är ledig, med vettigt så menar jag just i det här fallet att försöka få tillräckligt med motivation för att gå ner till gymmet och tycka det är kul. Eller skit i det där med kul, bara jag tar mig dit och gör vad jag ska. Varje antydan till muskel på min kropp har försvunnit och jag liknar mer och mer en likblek ostbåge. Men det konstiga är att vågen har visat samma siffror i säkert 6 år, nu kanske det är dags att den börjar klättra uppåt lite.

Idag så har jag i alla fall gjort NÅGOT, det var inte direkt fysiskt krävande men vaddå?? Här om dagen på jobbet så kom det på något sätt fram att jag för några år sedan kunde göra en plånbok av silvertejp och jag fick genast en beställning. Utan att lova stordåd så satt jag mig i alla fall vid köksbordet och försökte minnas. Resultatet blev helt okej och jag hoppas att min kollega blir nöjd med sin nya pluska!

Kommentera

