Fullt minne och lattemorsor

Idag kom dagen jag länge vetat skulle komma någon gång men jag trodde att det skulle dröja ett tag till. Minnet på min Iphone blev alltså i samband med att jag tankat hem ett Dixie Chicks album och skulle lägga in det i telefonen FULLT!!! Vafan! Ja det var inte mycket att göra åt…bara att börja rensa upp ”skitmusik” som man har samlat på sig genom de 4 åren jag har haft en Iphone. Jag fick bort drygt 1 GB och det relativt smärtfritt.

Det fick bli en liten cykeltur till ICA för att inhandla det nödvändigaste och på vägen så ser jag något så klyschigt så att det inte är sant!! Två tjejer som jag anser är mina vänner ( även fast vi inte umgås ) som står med sina barnvagnar, pratar och dricker vad jag bara chansar var latte ur en take-awaymugg. Om någon av er läser det här och på något sätt ta illa upp…gör inte det, jag tyckte bara att det var trevligt och kul. 

Jag fick här precis ett mms av min arbetskollega, hans får har äntligen fött två små lamm. Det vattnas redan i munnen på mig och jag längtar tills det är dags för att inviga skärbrädan… 

Taggad , ,

Kommentera

