En kväll i Gävle

Det var det de, Filip & Fredriks show i Gävle var vad jag hade väntat mig och lite till. Det kändes som ett podcastavsnitt fast live. Jag vet inte om det är deras kreativitet, allmänbildning eller kvickhet som gör att de får mig att må bra, jag bara gillar dem. De levererar underhållning i form av bilder, filmklipp, gott snack och musik i två timmar och det blir inte ointressant en enda gång. Två negativa saker som F&F inte kunde göra någonting åt. Jag bor ju inte i Gävle, det hade varit bättre om det var min ”stad” de snackade om. Det satt en tjej/tant/kärring bakom oss som skrattade åt ALLTING, då menar jag allting och det blev ju inte bättre med det skrattet hon hade. Allt som allt var det en svinbra kväll! synd på Brynäs bara…

Jag kan inte med ord beskriva hur nöjd jag är med soffan ute på balkongen, så fort vi köper ett bord och planterar lite nya blommor där ute så kommer jag spendera mer och mer tid i den. 

Kommentera

