Sorg i hjärtat

Nooooooooooo! Mina murgrönor? har dött. Jag köpte dem ca 1 vecka efter att jag flyttade in här så det borde alltså göra dem till drygt 3 år. Drygt 3 år har jag varje Söndag vattnat dem kärleksfullt och pratat med dem, allt för att de skulle ha det så bra som möjligt men det räckte tydligen inte. Nu vet jag inte riktigt vad jag ska köpa för nya växter att ställa där om jag nu ska det för hur ledsen jag än är så måste jag ju ta chansen till lite förändring i vardagen. 

När jag ändå hade kameran i handen och var så pass nära mitt favoritfoto of all time så måste jag ju visa det. Min storebror i det snyggaste utförandet jag någonsin sett. Han sa att skäggväxten skulle komma när jag fyllde 22, nu är jag om 6 månader 25 och det jag lyckats odla fram på två veckor syns bara när solen ligger på och är en skam för alla slutspelsskägg genom tiderna. 

Kommentera

