Sluttjatat!

Nu är det sluttjatat om det där jävla tältet! Jag har i alla fall fått hem det nu och jag provad att slå upp det hemma i Born här på förmiddagen. Det var mycket större än jag hade förväntat mig och hur det kan väga så pass lite som det ändå gör är för mig ett mysterium men ska man jaga gram så är det ju perfekt. Nu var det första gången jag slog upp det och ändå gick det jättesmidigt så lite med lite övning kommer det gå på 3-4 minuter. Något jag funderade på är att köpa är två kompressionspåsar till inner och yttertält så kommer de att ta mycket mindre plats i ryggsäcken. Här kommer det tillbringas många sköna sommarnätter och i den extra stora absiden kommer det att stekas fina öringar. 

 

Taggad , , , , ,

Kommentera

