Gör Som Usama! Handla i Falun

Var det på 70-talet som Usama Bin Ladin och hans familj på semestern i Sverige stannade till i just Falun för lite shopping? Jag åkte i alla fall med Josefin in dit idag och shoppade loss lite. Ett nytt trollingspö och lite vobblers inhandlades till sommarens kvällar på sjön i jakt på storgösen, när jag ändå var inne på Jaktia så passade jag på att dreggla över lite jaktkläder. Jag kan verkligen tänka mig själv i storstövlar, tweedbyxor, en Barbour-jacka och som guldkant på uniformen en bruten hagelbössa över axeln…………Förlåt… jag drömde mig bort lite där, ja det blev bara ett nytt fiskespö och lite drag som sagt.

Taggad , ,

Kommentera

