Dessa frågor

Nu står jag i valet och kvalet om jag ska bygga en till likadan* soffa på andra sidan av balkongen eller om jag bara ska ställa dit en stol. Kommer det se konstigt ut? Kommer det bli trångt? Kommer det bli hur bra som helst? Kan det bli bättre än vad det är? Nu ska jag i alla fall sätta mig min soffa på balkongen och ta en Gin & Tonic. 

* Soffan som Andreas hjälpte mig att bygga är så pass custom-byggd så att bygga en likadan skulle varken gå eller passa in på andra sidan av balkongen…

Kommentera

