Efterlyses!

Är det någon som någon gång under de senaste 15 åren tagit jägarexamen och har lite litteratur som du skulle vilja låna ut? Jag och en kompis funderar på att hoppa på en intensivkurs och som vi alla vet är förberedelserna stor del av äventyret och jag tänkte vara väl förberedd så att man inte slänger ut 10-tuss helt i onödan…

One thought on “Efterlyses!

  1. Sofie skriver:

    Du får låna mina böcker om du vill! Är ganska säker på att de har uppdaterats sen jag gick 2008, men det är ändå mycket som stämmer och är aktuellt. De är från 2007. En serie böcker med en studiehandledning och sex böcker som behandlar olika ämnen plus en bok med instuderingsfrågor och svar. Är jägareförbundets utbildning jag gått. Ring mig så får du hämta dem!🙂

Kommentera

