Jolåsatt!

Vad ska jag säga? En degsöndag har det varit idag, med en utsvävning,  jag, Josefin och mormor åkte ner till mamma och pappa i stugan där de var i full fart med att tapetsera i köket men tog gladeligen en liten fikapaus när vi kom. Jag ska börja knäppa mer kort igen…

Är det girighet eller vad är det med människan när HEN vill vara lite själv med något? Nu tänker jag främst på musik. För bra precis ett år sedan visade min bror  mig ett klipp på en rödhårig svinmusikalisk kille som stod i en studio och spelade musik, Ed Sheeran hette killen och jag har sen dess ”följt” hans musiksläpp fram till idag. För någon dag sen fick jag på Rix FM höra senaste albumets första singel och jag började direkt att tycka om honom lite mindre. Jag vill inte ens tänka på hur det känns för alla hardcore-house-fans som idag måste tvingas lyssna på enligt mig SKITMUSIK som Avicii och Swedish HouseMaffia. 

Det här var den första låten jag hörde med Ed…

Och såhär låter det senaste albumets bästa låt

Taggad , ,

Kommentera

