Galenpanna!

Klockan 5:19 idag så slog jag på en radiosändning i lurarna och satte mig på cykeln som innan jag han fatta något hade burit mig ner till jobbet. Programmet i fråga spelades in på ett rum på Lunds grand hotell och tydligen så var det någon form av byggarbetsplats utanför fönstret för det var lastmaskiner mm som mullrade i bakgrunden hela tiden. Så om det är någon som sett mig på cykel idag och sagt något i stil med ” Den där killen verkar ha förföljelse-mani, han tittar sig över axeln hela tiden”, Jag försäkrar er, det är bara för att jag trott att jag har haft en lastbil i hälarna hela tiden…Fan vad trött jag är nu.

Jag vet att jag inte är så ”up to date” med min musik men jag kan inte få nog av den här låten.

Taggad , , ,

Kommentera

