Gäsp!

Efter dagens 8 timmar på jobbet så tuppade jag av på altanen hemma hos Josefin, jag var helt slut! Ja jag tycker om värme men varför kan det aldrig smyga sig på så att man hinner vänja sig? Från 9 grader den ena dagen till 29 den andra är för stor omställning för min kropp och hjärna. – Åh vad härligt med värme! – Fan vad varmt det är! – Nu svettas jag verkligen och det finns ingenstans att ta vägen! – Jag dör, hjärnan lägger av, jag blir gasig! – I den här värmen är det helt okej att ta ett par öl va? – Min kropp är så jäkla vit så att den är blå, man kanske skulle ta och försöka sola lite. – Fan vad fint med en kall Tuborg i solen. Sen börjar allt om. 

Tacka vet jag att vara utomhus och göra någonting så att man slipper tänka på att solen steker en levande, jag och Jansson tänkte passa på att fiska lite i lissjön på lördag när företaget bjuder på fiskekort och allting, jag bokar in finvädret jag så slipper ni tänka på det.

Naturkompaniet bjöd idag in till en liten medlemskväll med 10% rabatt på allt i butiken, fan vad lite 10% är egentligen. Köpte i alla fall lite småsaker, bla ”LiquiSole” så imorgon ska jag limma ihop mina M90-kängor. 

Taggad , , ,

Kommentera

