Dumt Byte

Varför gick jag med på att byta skift och alltså jobba natt i natt? Nu sitter jag här efter en dag full av motorcykelåkning, biltvätt och sol, trött som aldrig förr och gäspar. Aja, när den här natten är gjord är jag ledig i  7 dagar och vad gör det då att jag är trött nu. 

Jag tog i alla fall och åkte lite motorcykel idag som sagt. Gävle och Hemlingby fick sig ett besök, där var det fint tycker jag och absolut ett område jag skulle kunna tänka mig att bo i. Bilen tvättades till perfektion och Kasper fick sig ett snabbt besök. Om jag ändå skulle komma ihåg att knäppa lite kort, då hade ju till och med ett tråkigt inlägg som detta kanske blivit lite intressant.

Jag slänger in sommarkvällslåten här också, vi har hunnit komma ner till plats #7. Mycket nöje!

#7 Skaburbian Collective – Whaea

Kommentera

