Verka Dööli!!

Men vad är det som händer? Jo det är något så svenskt som solsken! 

Efter nattskiftet ringde klockan 11:40, i och med den signalen så var det ”stugan” som gällde och fy satan vad gött vi har haft det. Vi satt först i en varsin solstol och läste en varsin bok men eftersom det här med att sitta still inte riktigt är min melodi så drog jag igång gräsklipparen och efter att gräset var slaget så var det dags för årets första dopp, 21 grader på ytan så om man höll sig där uppe så var det helt gudomligt. 

Jag brukar inte tåla solen så bra, speciellt inte på bröstet så idag var jag duktig och smorde just bröstet men då brände jag ju mig på axlarna istället.

Imorgon så är det fiske i lissjön som gäller med Jansson och det ska bli sjukt trevligt, bottenmete, kokkaffe och trevligt sällskap. 

Kommentera

