En till ledig dag…

Rubriken är lite missvisande, bara för att jag har varit ledig från jobbet så har jag inte direkt suttit på händerna. Nej idag så tog jag tag i saken och började att bygga en till soffa på min kanske allt för ofta nämnda balkong. Det var inte lika kul att bygga utan Andreas men det gick bra ändå, nu klantade jag mig lite när det sista skulle göras så färdigställningen kommer att dröja tills imorgon då också en till dyna ska köpas på IKEA och moddas till perfektion av mig och Josefins symaskin. När allting är klart så har jag lovat att bjuda hem Henka på en whisky. Men innan han får komma så ska jag själv ta ett glas punsch och bara lukta på blommorna, chansen är stor att Melissa Horns låt Långa Nätter kommer spelas, den kammar nämligen hem 3:e platsen på min sommarkvälls-musik-lista. Jag skulle verkligen vilja se henne spela live i sommar. 

Taggad , , , ,

One thought on “En till ledig dag…

  1. Lina skriver:

    Melissa Horn, P&L på fredagen v26.
    Häng på Josefin, hon var ju hemskt sugen på att gå sist jag pratade med henne. ^^

Kommentera

