Kallpressad tack!

Nu käns det som att jag har blivit en tråkig bloggare som bara skriver exakt hur dagen har sett ut och struntar helt och hållet i funderingar, andra människors agerande/tänkande mm. Men jag har nog inte funderat så mycket de här dagarna heller utan mest bara mosat på. 

Jag och Josefin gjorde valbo idag. Shorts, fillingar, T-shirt och KAVAJ!!? var det som inhandlades i klädesväg, ja gott folk ni hörde rätt…Jag har köpt och tänkt använda en kavaj för första gången sen studenten då jag hade en ful dressmankavaj bara för att, hur det går och känns återstår att se. 

Nu  kommer en liten överdrift…Jag har fått STOR respons på min lilla notis på viljan att se Melissa Horn live i sommar. Två st har hört av sig med locations där hon spelar, Lina tyckte att jag skulle följa med Josefin in till Borlänge och Peace & Love för att se henne medans Andreas sms:ade och sa att hon ska ha en picknickkonsert tillsammans med Mikael Wiehe i Helsingborgs stadspark. Det skulle vara så jävla trevligt om jag och Josefin tog med oss gitarrbaren och drog söderut för en helg, vi får se hur allt urartar sig. 

Just det, vi köpte ett olivträd idag också. Så jävla snyggt! 

Taggad , , , , , , ,

Kommentera

