Fotbolls-EM

Ja på Fredag börjar Fotbolls EM men Sveriges första match spelas inte förens  på Måndag den 11:e mot en av värdnationerna Ukraina. Jag har tagit upp det förut, jag kan ingenting om fotboll men jag tycker att det är väldigt roligt att titta på och jag kommer självklart göra mitt bästa för att kunna se i alla fall Sveriges alla matcher, plus en hel del andra matcher. 

Idag när vi handlade lite på coop så lade jag märke till en sak på de EM-inspirerande Pringlesförpackningarna. ”IN MED DEN”, här kickar min väldigt barnsliga sida in och tankarna börjar komma, vad är det man ska in med? Näven i röret för att ta chips? Chipset i munnen? Hela röret i munnen?  ***** i röret?? De kan väl inte mena fotbollen i mål? I så fall så hade i alla fall jag satt en bild av en fotboll på förpackningen. 

Taggad , , , ,

Kommentera

