Sluyta nu!

Varför denna klagan på vädret?! Fatta vad grönt och fint det kommer att bli när väl solen kommer fram nästa gång, jag har snackat lite med Kent också och han kommer för att fira solens ankomst att bjuda på gräsklippning i bar över och en plats vid staketet kan bli din om du är där i tid. 

Det enda jag kan känna som är lite tråkigt med regnet just nu är att årets nysatsning på Hofors stora ”happening” Bessemerfesten blev väldigt drabbad, visst i öltältet regnar det ju inte men jag tänker mest på karnevalen och alla barn. Jag själv hade turen att vara liten grabb när bessemerfesten var som störst och jag minns karnevalen som något utav det roligaste på hela sommaren, sen att man fick en 50-lapp av pappa för att köpa lite godisremmar gjorde ju inte saken sämre. Min bäste kompis Joels föräldrar köpte ur en av ”knallarna” en Pamela Andersson T-shirt till honom, alla andra var sjukt avundsjuk på den där T-shirten och Joel använde den så ofta han bara kunde. Jag själv missade tyvärr karnevalen men en stor aplåd till alla som trotsade regnet och hejade fram alla som hade klätt ut sig för att representera sitt jobb/klubb/dagis/kompisgäng. 

Taggad , , , , ,

Kommentera

