Frulle och Förberedelser

Igår fick jag ett sms från posten att jag hade ett paket att hämta ut på coop så idag när jag vaknade så slängde jag mig på cykeln och hämtade det, jag passade även på att köpa lite ”nybakat” bröd när jag ändå var där. När jag kom hem hade Josefin dukat fram all frukost utom brödet som jag som sagt kom med och satan vad fint det var.

Efter frukosten så blev jag lämnad då jobbet kallade för Josse, lite diskning senare så började jag se över min/våran packning till helgens vandring. Jag fick ner tältet i den nyinköpta kompressionspåse precis enligt plan, i och med det så tar det ca hälften så stor plats i ryggsäcken. Först så la jag fram allt jag tänkte att ” det här kommer jag nog behöva” sen tog jag bort hälften, där är jag nu. Det är säkert för mycket saker ändå så jag ska försöka skala av lite mer, planen var att bära under 12 kilo men det verkar som att den planen kommer att spricka. 

Taggad , , ,

Kommentera

