Snabba ryck!

Vem var jag att säga nej när Josefin föreslog att vi skulle åka till Gävle igår efter jobbet. Uttrycket ” If it ain’t broke, don’t fix it” struntade jag igår helt och hållet i när jag stod på naturkompaniet och provade kängor, att svika mina underbara M90 kängor kommer inte att bli enkelt men jag tror att jag aldrig kommer att ångra mig. Nu har jag ett par riktigt fina och bra kängor av modell ” Tatra Wide ” från skotillverkaren ” HanWag”  som jag hoppas och tror att jag kommer att ha länge. Jag köpte även lite mat som jag sa, nu har vi frukost för 3 dagar och frystorkad lunch & middag för 2 dagar, de andra målen mat kommer att bestå av konserver, och förhoppningsvis en nygrillad öring. 

Är det någon som har en solcellsladdare som man kan ladda sin Iphone med? Jag måste ju tro att det kommer att var kanonväder hela veckan uppe på fjället och eftersom både jag och Jonas är mycket musikintresserade så kommer förmodligen batteriet på telefonen slukas på 2 dagar så att köpa en billig laddare kanske kommer att löna sig ändå.

Taggad , , , , , ,

Kommentera

