Dött!

Hofors centrum…Ja vad ska jag säga…Hofors är mitt hem och jag älskar det men ibland så är det bara för tråkigt alltså! Eftersom jag har minne som en vinglös skarv så fick jag för 3:e dagen i rad gå till ICA och handla lite, i och för sig så gjorde det mig ingenting eftersom det var varmt och fint väder ute. Men när jag kom fram till ”centrum” så blev jag tvungen att titta på almanackan om det var/är röd dag idag…inte en kotte i rörelse! Fiket som har den i stort sett enda centrala uteservering ( om man nu ska kalla lite bord och stolar för uteservering) har inte ens öppet, två…max tre bilar står parkerade på ”framsidan” Jag kan inget annat än att  tycka att det är lite tråkigt när det är så pass dött. 

Förberedelserna för min och brorsans Zen-fjällvandring är i full fart, jag har nu lagt fram i stort sett allting som ska med förutom sovsäckar, liggunderlag och tält som jag vill packa ner så sent som möjligt, jag köpte även en solcellsladdare till telefonen så att vi ska kunna lyssna på musik när vi ligger och solar. 

Låten är bättre live men hittade ingen med bra kvalitet på youtube så HÄR är en länk till Spotify

Kommentera

