S.E.M.E.S.T.E.R

Ja ni hörde/läste rätt, jag har i år för första gången en full semester, fy satan vad jag mår nu! Imorgon så sticker ju jag och brorsan iväg upp till Lövåsen och Långfjället där vi ska vara fram till fredag, jag hoppas verkligen att jag lyckas fånga en fisk alltså, det skulle kännas så bra att kunna säga ” i den här absiden har jag tillagat en öring ”. Men än är vi inte där, nej jag sitter just nu i solen på balkongen med en pint guinness brevid mig och försöker fatta att jag är ledig i 6 veckor!!!

Mer på semestern då? Ja om allt klaffar ( jag hoppas verkligen att det klaffar ) blir Josefin ledig 4 dagar nästa vecka, då packar vi ihop oss, åker till Göteborg och spenderar veckan där, äter/dricker gott och bara är lediga. Fylletrampet. Ett gäng vänner ska gå från Hoforshallen till Viby fäbodar där vi ska snacka skit, grilla och umgås, det är resan dit som är målet. V.30 styr jag söderut igen, närmare bestämt till mitt andra hem..”sundets pärla” Helsingborg, vad för tok vi hittar på där nere återstår att se, trevligt ska det i alla fall bli. 

Taggad , , , , ,

Kommentera

