JetSet?

Förra sommaren var det ett jäkla resande, flög dit, flög hit och dit igen och den här sommaren börjar likadant men jag tror att det kommer bli lite mer bilåkande än förra året. Imorgon gör jag förmodligen min 1:a av 2 flygresor den här sommaren (jag ska ju hem också) när jag och Josefin åker till Barcelona i 4 dagar. Äntligen så får jag inviga mitt loppisfynd i fynd av resväskan jag tidigare har visat, det är ju bara 4 dagar så jag tänkte resa riktigt lätt, det var nästan så att jag packade ner sovsäck, tält och gasolkök på ren reflex. 

Imorgon så ska Julia klippa mig så att jag blir snygg i håret sen är det bara nessesären som ska packas innan jag är redo att åka, jag tror att vi kommer ha WiFi på rummet så att bloggen ska inte bli lidande bara för att jag är ute och roar mig. 

Slänger in den här sköna cover’n på Foster The Peoples låt ”Pumped Up Kicks”

Taggad , , , ,

Kommentera

