Barcelona #3

Nu får det här gå fort. Om jag flyttade till den här staden så skulle jag direkt köpa ett par speedos, lära mig spela domino och lösa ett medlemskap i det som inte kunde varit något annat än ett gubbdagis nere vid stranden (jag ska försöka fixa ett foto).  Där satt alla gubbarna som för övrigt var väldigt högljudda och spelade domino, rökte, snackade skit och vad jag förmodar bara hade det jäkligt bra. Ja vi har i stort sett bara legat på stranden idag, hör och häpna…jag har inte badat, jag tycker helt enkelt inte att det är värt det med all sand som fastnar överallt och saltet som kliar över hela kroppen, all ära till det vackra medelhavet och sandstränder men tacka vet jag gräsmattan uppe i engelsfors. Pga hotellets sega uppkoppling pallar jag inte att lägga upp några foton just nu utan ni får nöja er med lite musik. 

Taggad , , ,

Kommentera

