Bättre sent än aldrig

Nu var det ett jävla tjat om svamp men jag och Josefin var ju ut här om dagen och jag glömde dela med mig av några bilder så de kommer här nere snart. 

Vi har länge tyckt att våran skohylla ( som IKEA kallar Tv-bänk ) är för liten men att enbart köpa en till likadan skulle ju vara alldeles för enkelt, då skulle den dessutom sticka ut 70 mm i dörrhålet och så kan vi inte ha det. Vi köpte i alla fall en likadan men jag fick ”modda” den lite med allt mätande, sågande, borrade och skruvande som det nu innebär. Slutresultatet då? Sjukt bra, eller ja det kanske var att ta i men det blev bra i alla fall så nästa gång jag handlar på IKEA ska jag höra om man kan få möbeln billigare om jag borrar plugg och skruvhålen själv. 

 

 

 

 

 

Taggad ,

Kommentera

