Top of the world tour

Så heter Dixie Chicks turné som jag sitter och kollar på just nu. Ja jag säger turné för jag kan inte kalla det för en konsert eftersom varje framförande är mixat med bilder från turnéns samtliga spelningar, självklart är ljudet från en och samma! Det är första konserten (på DVD såklart) jag ser som är upplagd på det här viset och jag måste säga att det bli lite rörigt, jag saknar det här att man kan tänka sig att man är där och de sjunger just till mig men musiken/texterna är jag den siste att klaga på. Att de pangar av alla låtarna på en gång drar också ner betyget, mellansnack och backstage gör mycket. 

Taggad ,

Kommentera

