FAAAAN!!

Ungefär så var melodin Lördagen rakt igenom, om jag bortser från allt trevligt sällskap, kanonväder, små gröna Tuborg, och åter igen trevligt sällskap…FAAAAN viken trevlig Lördag jag hade! Som vanligt så har jag inte knäppt ett enda kort från dagen, man kan ju eftersom jag hatar att vara med på kort tycka att jag istället skulle ta och knäppa en massa kort men det blir helt enkelt inte av. Om det är någon som undrar hur det gick för ”Apan & Co” så kan jag säga att det här var ett träningsår, vi har en 2-årsplan och siktar på vinst av ”Gästis Open 2014″och ser fram tills dess alla matcher som träning. Stort grattis till ”Faddes Flickor” som gick och vann hela skiten, var det några jag unnade segern så var det er, vi ses nästa år. 

Kroppen var igår efter den nämnda brännbollsturneringen inte direkt på topp så det blev en hel del tv-tittande och då kom jag att tänka på en grej. Ni vet till exempel en bondfilm när han tar flyget till Rio säger vi, att så fort man får se den där jesus-statyn så vet alla att kommande scen utspelar sig just där. Vad har vi mer?…Stadshuset i Stockholm, den där fontänen i Göteborg, etc. Vad är just den där grejen/platsen/byggnaden i din ”stad” ?

 

Taggad , , , , ,

Kommentera

