Kanske kanske

Igår så gick min eftermiddag åt till att skriva en arbetsansökan till ett jobb jag förmodligen inte kommer att få, jag vet inte ens om jag vill ha det men man ska aldrig vara nöjd, alltid sträva framåt! 

När jag satt där och skrev så fick jag faktiskt lite mersmak på just skrivandet, bristen på det har de senaste veckorna? varit anledningen till bloggens stiltje. Bristen på saker att visa/ta upp i bloggen har också legat på is då jag i en vecka i stort sett inte gjort ett skit mer än att jobba, plugga och laga mat. Dagen då det är dags att åka på kurs för att ta jägarexamen kryper sig också närmare, jag ska inte redan nu säga att jag är nervös men det känns helt klart som att det kommer att bli tufft att klara av det. Tanken var att jag och en arbetskollega skulle ta en dag på skjutbanan för att öva både lerduveskyttet och på tavla med kulvapen men då han legat i sjuksängen en vecka så får vi ta det nästa ledighet, teorin däremot läser jag för fullt på här hemma vid köksbordet. 

Fick idag hem en liten present till mig själv, det var jag värd. 

 

 

Lyssna på det här på svinhög volym!

Kommentera

